Jaguar XJ
Jaguar XJ (Sedan / Limuzyna) | rok prod. 1998
silnik: 4000 cm3 (Benzyna) | moc: 363 KM | stan licznika: 197000 km |
cena: | SPRZEDANY |
e-mail: | kontakt@inneauta.pl |
telefon: | 512 270 408 |
do obejrzenia w: | woj. śląskie, Dąbrowa Górnicza |
Akurat na tym portalu, tego auta nie mogło zabraknąć.
Prezentowany samochód jest w stanie idealnym jak na swój rocznik, przebieg i wersję. Kociak miał to szczęście, że zawsze trafiał w ręce fanów marki i każdy z nich o niego dbał i pieścił, co jest mu należene ze względu na jego charakter, ekskluzywność i frajdę jaką daje użytkownikowi.
Rok produkcji 1998, pojemność 4.0, piękny odgłos V8 w standardzie.
Wyposażenie w zakresie pełnego komfortu. Jakby chcieć wymieniać wszystko to strony by zabrakło. Kolor czarny, tapicerka w kolorze czekolady z beżowymi wykończeniami. Całość kompozycji robi piorunujące wrażenie.
Oryginalne piękne felgi aluminiowe z nowymi oponami + drugi komplet felg stalowych z oryginalnymi kołpakami i również nowymi oponami. Wszystkie detale samochodu są oryginalne, znaczki na klapie z powodu erozji aluminium zostały wymienione na nowe, oryginalne (koszt jednego to 350 PLN). Auto ma kompletne narzędzia pod maską, oryginalne welurowe dywaniki pasujące kolorem i przeszyciami do tapicerki ( nie są to podróbki za 100 PLN ), komplet kluczyków i dokumentów (kluczyki oryginalne i dokumentacja z niemiec kompletna).
Znam dobrze markę Jaguara i znam również bolączki, jakie trapiły tą generację. Jednak w prezentowanym modelu nie trzeba się nimi specjalnie martwić. Otóż weźmy dwie najważniejsze i podstawowe kwestie do wyjaśnienia dlaczego. Eksperymenty w silniku z niejakim "niksolem" czy jak tam się to zwało. Ten model miał wymieniony silnik w Niemczech (z gwarancją) na silnik w którym problemy zostały wyeliminowane, czyli po 2000 roku. Dokładnie silnik był wymieniany w 2002 roku.
Skrzynia biegów zaskoczyła w okolicach przebiegu 195 000 km. Skrzynia została naprawiona i kolejne 200 000 km przed nią. Nie została kupiona druga z anglika za 1000 PLN, tylko została kompletnie naprawiona na nowych częściach (koszt 3 500 PLN).
Żadnych poważnych wypadków auto nie miało, jedynie jakieś poprawki lakiernicze związane z usunięciem szkód parkingowych. Tą generację łatwo zweryfikować po oryginalnych paskach malowanych na karoserii. Tylko jeden tylny, lewy błotnik był malowany i to musiało być robione w Niemieckim autoryzowanym serwisie Jaguara. Trzeba mikroskopu, aby dostrzec różnicę właśnie we wspomnianym srebrnym pasku. Wszystkie szyby wraz z przednią oryginalne.
Osobiście właśnie tą generację Jaguara XJ darzę największą sympatią i podoba mi się ona jak diabli. A ten czarny kotek wpada w oko i robi piorunujące wrażenie. Wnętrze i zużycie takich elemntów jak siedzenia czy kierownica nie robi najmniejszego wrażenia ( przebieg oryginalny 197 000). Dlatego podkreślam, iż jest on oryginalny. Jeżeli porównam inne modele, które miały popękane czy poprzecierane fotele (może zmieniony fotel kierowcy i założony od anglika lub łysą kierownicę) to zadaję sobie pytanie jakie przebiegi są autentyczne ?
W tym egzemplarzu nie znajdziesz żadnej wady ukrytej, czy może też widocznej. Jeżeli tak się zdarzy - to cena będzie negocjowana.
Jeżeli jesteś zainteresowany, masz propozycję cenową, kochasz Jaguary to napewno znajdziemy wspólny język i się dogadamy co do warunków sprzedaży.
Dodatkowo na hasło "inneauta" otrzymasz bardzo ciekawy, interesujący i oryginalny gadżet do tego samochodu.
Zapraszam do kontaktu i spotkania w cztery oczy z tym autem.
liczba odsłon: 3678