BMW 318i
BMW 318i (Sedan / Limuzyna) | rok prod. 1990
silnik: 1800 cm3 (Benzyna) | moc: 113 KM | stan licznika: 91000 km |
cena: | 0 PLN |
e-mail: | kontakt@inneauta.pl |
telefon: | - |
do obejrzenia w: | woj. mazowieckie, Warszawa |
BMW 318i z 1990 roku przebieg to zaledwie 91 000 (oryginalny, o czym świadczy każdy element samochodu)
Stan samochodu jest wzorcowy zarówno od strony wizualnej jak i technicznej, ten model może uchodzić za eksponat muzealny. Po zajęciu miejsca za kierownicą każdemu opada szczęka (mi opadła jak pierwszy raz usiadłem za jego kierownicą ;).
Ostatni raz jak samochód był u specjalisty od BMW to nie chciał on z pod niego wyjść, określił jego stan jako muzealny i powiedział, że ostatni raz E30 z suchą, pozbawioną wycieków skrzynią oraz oryginalnym wydechem to widział 15 lat temu.
BMW jest w dosyć ciekawej i bogatej wersji fabrycznej, a jego dodatkowe wyposażenie zostało uzupełnione ze smakiem oraz wyczuciem.
Wyposażenie fabryczne zgodne z VIN:
- wspomaganie kierownicy;
- halogeny;
- centralny zamek;
- elektryczne szyby przód;
- elektryczne lusterka;
- szyberdach;
- oryginalne chlapacze, które są zdemontowane ale można do nich wrócić (4 szt);
- oryginalne felgi aluminiowe 14” (felgi zostały profesjonalnie odnowione koszt 480 PLN i zostały założone nowe opony kleber 880 PLN dodatkowo wymienione zostały znaczki na nowe 25PLN *4);
- spoiler przedni oraz tylny (jak w is);
- oryginalne radio na kasety (widoczne na zdjęciu na siedzeniu);
- oryginalny odpinany hak holowniczy konstrukcja ukryta pod zderzakiem (widoczne na zdjęciach);
- oryginalne dywaniki welurowe wraz z oryginalnym mocowaniem (nic nie poniszczone i pourywane, komplet narzędzi także jest kompletny i nie używany pisze o bagażniku oczywiście).
Wyposażenie uzupełnione, które nie było oryginalnie w tym modelu:
- została zamontowana tylna półka z roletą oraz nagłośnieniem BMW sound system;
- obecnie jest zamontowane radio z E36 na CD (oryginalne nie zginęło można do niego wrócić);
- przednie lampy zostały wymienione na soczewkowe bosch;
- osłona pod miską olejową została zdemontowana i dorobiona została na zamówienie osłona z nierdzewki (oryginalna plastikowa jest można do tego wrócić);
- zostało zamontowane sterownie centralnego zamka z pilota.
Samochód jest jednym z nielicznych egzemplarzy tak zachowanych w Polsce ale i śmiało mogę powiedzieć w Europie. Jego stan wnętrza może posłużyć jako weryfikacja przebiegów innych modeli oferowanych na sprzedaż. Ja osobiście szukając E30 w oryginale dużo samochodów obejrzałem i poszukiwania kosztowały mnie dużo czasu pieniędzy i zszarganych nerwów na oglądanie złomów, które niby nie rdzewieją mają niepoprzecierane fotele itp. Itd. No cóż zderzenie z rzeczywistością było inne.
Samochód w Polsce znajduje się od 2008 roku. Jest do niego komplet dokumentacji książka serwisowa jest do 2006 roku z Niemiec z przeglądami do przebiegu 65 000 tyś (nie przerabiana, zmieniana itp.. itd.), komplet kluczyków wraz z oryginalnym breloczkiem z tamtych lat.
W ostatnim czasie w samochodzie zostało wymienionych wiele części w sumie jakby policzyć to będzie z tego na jakieś 7000 – 9000 PLN jest to między innymi:
- sprzęgło + docisk;
- nowy akumulator (gwarancja);
- pasek rozrządu + olej + filtr;
- łożyska na mcphersonach + sworznie gałki i inne duperele w przednim zawieszeniu;
- nowe amortyzatory + sprężyny;
- regeneracja tylnych bębnów + okładziny,
- felgi zostały wypiaskowane i pomalowane oraz zostały założone nowe opony Kleber, znaczki BMW na felgach nowe * 4;
Pewnie zapomniałem o kilku drobiazgach, ale pewnie sobie przypomnę i uzupełnię informacje telefonicznie
Ten egzemplarz nie jest już samochodem do jazdy na co dzień i zimy nie powinien oglądać.
Auto oczywiście jest bezwypadkowe wszystkie szyby wraz z przednią oryginalne, były jednak malowane trzy elementy karoserii.
liczba odsłon: 3643